Gepost door: -paul | 22 februari 2014

Gas-oil

gas-oil
Naar aanleiding van de twee oude benzinepompen in La Chapelle-sous-Dun die ik van de week liet zien, vroeg Marjon mij of ik wel wist dat er in La Clayette ook een oude pomp staat. Ik zeg van nou neuh. Zij zegt die staat op de hoek van twee straten ongeveer daar en daar. Enfin ik zoeken en zoeken en dit is dan het exemplaar, nog voorzien van een inmiddels behoorlijk gore buitenkant. De essence moest indertijd afgerekend worden in Franse francs, dat is logisch. Als iemand mij die twee straten in La Clayette kan zeggen/raden, dan heeft hij of zij bij deze een fles rode Côtes du Rhône gewonnen. Deze actie heeft een looptijd van vier weken.


Responses

  1. Wij gaan op zoek en binnen vier weken moet ons dat lukken.

  2. Dit was er weer eentje voor mij Paul. Het is op het kruispunt van Avenue de Noblet / Rue des Minimes. Groeten uit Norg, Egbert.

    • Om het in goed Nederlands te zeggen Egbert, nou breekt me toch werkelijk de klomp. Hoe krijg je dit nondejuh vanuit Norg, of all places, voor elkaar? De looptijd is amper een uur van start en dan is het al beurt. Potdomme. Enfin, ik zal kijken hoe ik die fles bij je krijg.

      • Ik kijk uit naar de volgende uitdaging en … doe geen moeite voor het flesje. Het gaat natuurlijk om de gein.

  3. Met street view?!!

  4. En wat werd er vandaag afgeleverd in Norg (NL)? Jazeker, een heerlijk flesje wijn van Paul. Paul, het was beslist niet nodig geweest, maar we gaan er zeker van genieten!

  5. Hahaha, Egbert was er weer als de kippen bij! Binnenkort maar eens langs om de fles te nuttigen.


geef een reactie

Categorieën