Gepost door: -paul | 4 april 2015

Problemos

Buenos Aires
Tja, dan kom je dus na drie weken terug in Buenos Aires en denk je nog een leuke dag te hebben. Niet dus. Met een zeer effectieve truc is op hetzelfde moment Marjon beroofd van haar handtas en ik van mijn fototas. Dat laatste is niet zo erg, want ik heb alle foto’s ingeladen op het kleine computertje. De handtas is vervelender want daarin zat het paspoort van Marjon en kom dan maar eens het land uit. Dinsdag is de ambassade pas open en dan is het nog maar de vraag of ze gelijk een noodpaspoort afgeven. Al met al behoorlijk kuttos.


Responses

  1. Wat een vervelend einde voor jullie van zo’n geweldige reis. Jammer!!!

  2. Wat een lelijk einde van jullie mooie vakantie. Het lijkt wel of het iedereen gebeurt tegenwoordig. Als ik dit lees gaan bij mij de haren over eind staan. Sterkte deze paasdagen met een randje. MARJO

  3. Hè getver. Gelukkig is je humor niet gestolen. Sterkte.

  4. Je hoort dit soort ellende aan de lopende band en denkt dat dit jou niet zal gebeuren en toch!!! Hoop op een snelle oplossing, wel een domper op deze indrukwekkende reis. Nog wel geld om extra dagen te blijven en ticket om te zetten???? Sterkte en neem een goed glas op de Pasen!

  5. Succes met het regelen van alle zaken,wat een domper!!goede terugkomst gewenst.

  6. Dit is nou precies wat ik bij elke buitenlandse reis vrees. Complicaties. Jammer-jammer. En nu weten hoe te handelen! Je fototas: en je fotocamera??

    • Die Canon 450D ben ik definitief kwijt. De verzekering zal nog wel wat betalen, maar niet de prijs voor een nieuwe.

  7. So sorry Paul and Marjon that this has happened – don’t let it spoil your lovely holiday. We hope Marjon manages to get an emergency passport on Tuesday – we have missed you in the Brionnais!


geef een reactie

Categorieën