Gepost door: -paul | 7 augustus 2017

Trektocht


Toen we afgelopen zaterdag naar die cave in Genouilly reden, passeerden we deze man met twee paarden en een hond. Dat ging te snel om even te stoppen. Maar ha, op de terugweg zag ik hem in Joncy tegemoet komen. Auto aan de kant en even een praatje maken. Het is Raphaël Jacquemond en hij maakt vanuit Montchanin in de zomermaanden regelmatig met zijn paarden een trektocht van een week in de regio. Zo is hij onlangs nog in de Beaujolais geweest. Tjongejonge, wat een belevenis. Enfin, ik mag voor mijn blog een foto maken en hij vraagt: ‘Ca me ferait bien plaisir si vous m’envoyez une photo que vous avez fait de mes compagnons animaux et de moi, car si je prends quelques photos en route, je ne suis jamais dessus’.
Inmiddels heb ik hem de foto toegestuurd en hij is er blij mee.


Responses

  1. We zitten (Dieu merci) nog even in Mazille, en we hopen naar het ons onbekende Genouilly te rijden voor die Blanc de Noire!

  2. Wat hebben die paarden nou voor schoentjes aan en het lijkt ook wel of de hond iets roods om zn voeten heeft. Ben benieuwd.

    • De paarden lopen op ijzers en hebben daarnaast ook hoefbescherming


geef een reactie

Categorieën