Gepost door: -paul | 28 november 2021

ICT-hulp

De iPad van Marjon heeft het begeven, althans de accu doet het niet meer naar wens. Hij moet steeds opnieuw opgeladen worden. De beste oplossing is gewoon een nieuwe iPad kopen. Zo gezegd zo gedaan. Maar dan moeten de bestanden van de oude naar de nieuwe overgezet worden en dat gaat mij nou net boven mijn pet. De reddende engel en tevens Apple-deskundige is voor dit soort zaken Sonja. Zij heeft het akkefietje grotendeels gefixt. Morgen de finishing touch. Joechei !


Responses

  1. Heel handig zo een deskundige in de buurt. Met zo iemand zou ik heel blij zijn. Ben onlangs door mijn eigen domme schuld al mijn foto’s kwijt geraakt.


geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Categorieën