Gepost door: -paul | 15 oktober 2017

48.paulvlog

 

Vandaag was er in Zuid-Limburg een reünie  van de neven en nichten van de familie van mijn moederskant. Helaas kon ik daar niet bij aanwezig zijn. Nou heeft het feestcomité me gevraagd of ik niet een soort videoboodschap van mezelf voor de aanwezigen zou kunnen maken, zodat ik er toch een beetje bij zou kunnen zijn. Daar moest ik even over nadenken. Nou vooruit dan maar. Ik heb een vlogje gemaakt en de handicap voor mij was dat ik iets in het Limburgs moest vertellen. Dat viel nog niet mee met al die verschillende Limburgse dialecten. Als het goed is, dan hebben de reünisten het vanmiddag kunnen zien. Ik laat het hier voor de Nederlandse kijkers ook zien, omdat het denk ik leuk is dat jullie mij ook eens in het Limburgs horen praten. Versta je er helemaal niets van dan… nou ja, dan heb je pech gehad.


Responses

  1. Hallo Paul!

    Ook wij waren niet op de reunie, maar wat leuk om dit filmpje te zien!
    Wij genieten van een vakantie in de Calvados.
    Groet Mariëlle, Wico en Ruben

  2. loat ut soer vleis mar schmaken!!

  3. het was een geweldige ambiance daar in Rijckholt voor al die “Vleegese” met prachtig weer en vooral uiterst geanimeerde conversatie en bijzonder lekkere spijs en drank. Er kwam een jeugdfoto van jou voorbij en het moet gezegd: geen spat veranderd, nu ja wat rimpeltjes erbij. En de hele zaal riep: “Ahh, dat is Paul van taant Lies”. Je kunt dus zo ver weg wonen als je wil, maar je inbedding blijft bestaan.

    • Dan zou het deze foto moeten zijn geweest. Heb alleen geen idee van wie ze die gekregen hebben.

  4. Kiek! De vonj ich noe ins ech leuk, zo’n euverzich van dien lève dao, woo veer get van mitkriege via dien blogs, en dankzij get spaarzame bezeukskes in ut verleje. Good gedaon Paul!

  5. Prachtig Paul, kon het helemaal verstaan ondanks dat ik “van Drenthe, Friesland en Groningen” ben . De familie zal er van genoten hebben. Leuke foto van jou, daar zie ik wel wat van Liesbeth en Frans in. Hartelijke groeten, Mia.

    • Toch apart, zelf vind ik dat Mieke het meest op mij lijkt.

      • Oh ja, dat herken ik in onze familie ook, ieder haalt “het zijne” , wat dat dan ook is, uit een gezicht.

  6. Ik kon je goed volgen hoor en wat was je toch een grappig manneke ( trouwens dat ben je nog hoor)


geef een reactie

Categorieën