Gepost door: -paul | 4 augustus 2017

Loterij


Grappig die luikjes voor het kleine raam in de muur. Als ik het goed heb, dan geeft dat blauwe bord aan dat hier  butagasflessen te koop zijn. Goed, regelmatig krijg ik per mail bericht dat ik weer Staatsloten ‘moet’ kopen. Als ik dan online actie wil ondernemen, moet ik sinds kort mijn postcode en huisnummer geven. Nou met die Franse postcode kunnen ze niks en een huisnummer heb ik sowieso niet. Ergo, ik kom er niet doorheen en kan geen loten kopen. Eerst maar eens proberen met het gratis 0800-nummer. Dat werkt niet vanuit het buitenland. Dan maar re-mailen en warempel die doettut. Het antwoord komt verrassend snel: ‘Het is Nederlandse Loterij niet toegestaan om kansspelen aan te bieden buiten Nederland. Dit betekent dat personen die in het buitenland wonen niet mogen meedoen aan onze kansspelen. Om deze reden is het niet mogelijk om u te registreren met een buitenlands adres’.
Tja, dan kan ik nondejuh nu wel fluiten naar die miljoenen.


Responses

  1. Ha, dan maken wij meer kans!

  2. Wij hebben ze eruit gegooid na zoveel jaren te hebben meegedaan, nooit iets gewonnen, nu gaan we iets anders doen…….

  3. Gek, ik krijg keurig post van de Nederlandse Staatsloterij op mijn Belgische adres, ze hebben nooit laten weten dat ik in het buitenland niet mag meedoen. Maar misschien maak ik geen kans op een prijs? Ga de boel geloof ik maar opzeggen……

    • Ja mail krijg ik ook nog steeds, maar ik kan on-line geen loten meer kopen.


geef een reactie

Categorieën