Gepost door: -paul | 2 augustus 2017

Frans


Augustus vakantiemaand in Frankrijk. Vanmorgen stapte mijn zoon om acht uur in Groningen op de trein naar Schiphol. Om tien voor twaalf  steeg de KLM Cityhopper op en landde om half twee op het vliegveld Saint Exupéry van Lyon. Dat is voor mij vanuit de Brionnais maar twee uur rijden. Sneller kun je hier haast niet naar toe komen. Het heeft trouwens nogal wat voeten in de aarde gehad, want hij zou eerst met BlaBlaCar komen. Dat is een carpool platform in Europa. De chauffeur heeft het echter laten afweten en toen moest op het allerlaatste moment iets anders geregeld worden. Enfin, hij is er. Maar eens kijken wat we de komende twee weken gaan doen. Dat zal fysiek niet veel voorstellen, want er zit weer een canicule in de lucht. O ja, de foto. Die maakte ik vanmiddag op de terugweg in de Beaujolais. Let op de veelzeggende stand van de twee handen op het wagenwiel.


Responses

  1. heel veel plezier! Dat wiel krijgen jullie vast wel samen aan het rollen!

  2. Wat fijn dat hij er is. Nu veel gezelligheid op het franse platteland.

  3. Heel veel plezier samen!

  4. Goh, wat lijken jullie op elkaar!

  5. Wat leuk jullie zo samen te zien. Ik zie tussen jullie handen ” een hartje”, dat vind ik mooi. En Frans, ben nog steeds hartstikke blij dat je een studie gaat beginnen, ga er voor en houd me op de hoogte a.u.b. ??? Veel plezier met elkaar !!!!!


geef een reactie

Categorieën