Gepost door: -paul | 19 juli 2017

44.paulvlog

 

Op woensdagen tijdens de markt worden er tot eind augustus orgelconcerten gegeven in de kerk van Charolles. De concerten beginnen om 11.00u en zijn gratis. Vanochtend speelde François Clement. Hij is orgelleraar aan het conservatorium van Clermont-Ferrand en hij was vijftien jaar organist van de kathedraal van Clermont-Ferrand. Hij gaf vandaag een prachtig concert. Ik zou zeggen komt dat de komende woensdagen zien of beter gezegd kom luisteren.


Responses

  1. Graag, als het een beetje dichterbij was.

  2. Wat klinkt dat nieuwe orgel mooi, een cadeautje als je daar wekelijks bij kan zijn.

  3. Leuk Paul, om weer een vlogje te kunnen zien en te horen.
    Mooi concert daar in de kerk!

  4. Weer zo’n schitterend juweeltje van jouw hand. Prachtig van opbouw en mooi van muziekkeuze, kortom beeld en geluid vormen een treffend geheel. Wat ik me nu stiekem afvraag is: Hoeveel tijd neemt het maken van zo’n vlogje in beslag?

    • Dank Bèr.
      Hoeveel tijd zo’n vlogje kost, ja dat hangt er een beetje vanaf wat het onderwerp is en hoeveel opnamen je maakt. Het meeste werk zit hem in het monteren. Ik doe dat met Adobe Premiere Elements (gekocht, want daar wil ik geen gedonder over hebben). Voordat zo’n filmpje, van pak hem beet een minuut, helemaal klaar is, ben ik toch snel een uur of drie bezig. Maar het is wel heel leuk om te doen.


geef een reactie

Categorieën