Gepost door: -paul | 1 juli 2017

La Pagode(4)


Loes mailde mij dat de pagode in het meer van La Clayette weer terug is. Hopelijk nu met een steviger onderstel waardoor hij overeind blijft. Toch vind ik het een aparte, om niet te zeggen rare combinatie van zo’n oosters bouwwerk tezamen met het Bourgondische kasteel. Ik meen te begrijpen dat meer mensen diezelfde gedachte hebben. Maar enfin, Loes eindigde haar mail vrolijk met… tot vrijdag! Ja dan denk ik van hoezo tot vrijdag? Ik weet van niks en op de kalender zie ik ook niets staan. Dan, zal ik je zeggen, ga je toch eventjes snel een eind weg piekeren hoor. Nah, ksiewel.


Responses

  1. In de vakantie zijn we in de buurt. Gaan we zeker naar dit fraaie bouwwerk kijken. Vorig jaar was het er nog niet, dacht ik.

    • Eind november 2016 is de pagode officieel te water gelaten.
      Een paar weken later lag het bouwwerk op zijn kop in het meer.


geef een reactie

Categorieën