Gepost door: -paul | 27 juni 2017

Regendans(2)


Een week geleden deed ik, om Pluvius te behagen, een oproep om meer regendans foto’s in te sturen. En ja dan zit je toch elleku dag meerdere keren je mail te checken. Wat denk je? Nada helemaal niks. Totdat vanmorgen warempel er toch een in de bus viel. En niet de minste. Gisteravond gemaakt en gelijk regen! Graag wil ik dan ook de dames Pluvia hartelijk dankzeggen voor hun geweldige creatie. Met alle gevolgen van dien, mag ik wel zeggen. Het regent en de vooruitzichten zijn zonder meer goed.


Responses

  1. Ik vrees dat we Iets te enthousiast hebben getrommeld en gedanst …..

    • Dat kun je inderdaad wel zeggen:
      een verschrikkuluke hoosbui

    • j’adore !

  2. now, this time it worked, and how!!!!!! Wonderful photo, It reminds me of the South Sudan. And this here in the Brionnais. Great!

  3. Zelfs hier flinke buien. Als het lang genoeg geduurd heeft, verwacht ik wel wat ” zonnedansers” !!!


geef een reactie

Categorieën