Gepost door: -paul | 24 mei 2017

Olijfje

Eind vorig jaar heb ik met de trekker de caravan van Alice in mijn houtschuur geduwd. Fluitje van een cent. Met de voorhef de dissel omhoog getrokken en duwen maar. Veel speling is er aan weerskanten niet, maar hij gaat de schuur in. Nou moest hij er met het mooie weer ook weer uit. Dat gaat op dezelfde manier, maar nu achteruit. Nou dacht ik slim te zijn door achteruit de bocht te nemen om de coniferenhaag heen. Dan kwam hij gelijk goed te staan voor de trekhaak van de auto. Dat ging goed mis. In de bocht begint de dissel in de voorhef te schuiven en komt muurvast te zitten. Vraag niet hoe, maar we hebben hem uiteindelijk los gekregen. Op zich natuurlijk een waardeloos verhaal, maar ik dacht van ik schrijf het toch even op. Dan weet ik het voor een mogelijke volgende keer. Goed, op die caravan staat Touring410. Ik geef toe dat het niet zo’n bijster interessante naam is voor een caravan, maar om hem nu olijfje te noemen… tja, ik weet niet.


Responses

  1. Dat is meer een naam voor jouw trekker met de kleur!

  2. Gon was me voor met haar reactie, mijn reactie was “toevallig” krak dezelfde .


geef een reactie

Categorieën