Gepost door: -paul | 14 mei 2017

Wolkenboom


Het bakteam is gisteren en vandaag weer huiswaarts gereden. Toch een beetje sneu voor ze dat het uitgerekend nu pas echt mooi weer wordt. Maar ja, weet dat maar eens voor 100% zeker van tevoren. Enfin, een dag met prachtige, ik hou het op cumulonimbus wolken. Op de foto had, voor het plaatje, ook wel een witte charolais koe kunnen staan. Nou stonden die er wel, maar helaas hadden ze stompe afgezaagde horens en ja dat vind ik geen gezicht. Vandaar dat het maar zo moet. Trouwens zonder koe vind ik het nu ook weer niet echt verkeerd.


Responses

  1. Prachtige foto. Iedereen ziet hier, denk ik, weer iets anders in. Hier word ik heel blij van, ik zie van alles. G

  2. En wat zie ik in de grasrand voor de boom?

    • Ook hiervoor geldt dat iedereen er weer iets anders in kan zien.

      • Okay ik zie een killer konijn maar wat is het?

        • Vooruit, ik zal het met een uitvergroting een beetje makkelijker voor je maken. En inderdaad, ik denk dat je met een killer konijn een heel eind in de buurt komt, al kan het natuurlijk ook totaal iets anders zijn. Kortom, het blijft een moeilijke vraag.

  3. Ha ha, ja ik vroeg me het ook al af. Paaltje denk ik. Maar de foto is de droom van elke schilder met deze simpele kleuren, n idee!


geef een reactie

Categorieën