Gepost door: -paul | 12 mei 2017

41.paulvlog


Responses

  1. De bakker in St.Julien zal jullie gaan missen.
    Er gaat niets boven zo’n mooie houtoven, wat een ontdekking!

  2. Persoonlijk denk ik!!! Maar is het gelukt en smaakte het?

    • Een hele belevenis en het is goed gelukt.

  3. Wat een leuk filmpje. Helaas ontbreekt het laatste stukje denk ik. Dus nu weet ik nog niet of we van de zomer bij jou het brood komen kopen of naar de bakker moeten. ;)

  4. mmmm! Zie er goed uit!

  5. Is die brood-bakzus misschien toevallig ASJE??

    • Nee dit is mijn andere zus.

  6. Verstandig die brandslang naast de oven. Ziet er wel heel professioneel uit. Vast heerlijk brood dit weekend👍

  7. Leuk, zo’n echte four à pain!
    Jullie hebben het voordeel dat je lekker binnen kunt bakken: wij moeten het buiten doen, dus in het ergste geval met een plu boven ons hoofd!

  8. Een mooie ontdekking na al die jaren, veel bakplezier of moet je broer voor altijd bij jullie wonen?…………………

    • Dat is gelukkig niet nodig, want ik heb tijdens het stoken alsook bij het bereiden van het deeg, mijn ogen heel goed open gehouden.


geef een reactie

Categorieën