Gepost door: -paul | 10 mei 2017

Tapijtjes


Eindelijk weer warm zonnig weer. Komende dagen kan er weliswaar nog een (onweers)bui vallen, maar vanaf volgende week zal alles prima zijn en dus eindelijk ook voor de tuin, want de nachttemperatuur komt niet meer beneden de acht graden. Vanavond zal het om kwart voor twaalf volle maan zijn en als ik in het maankalenderboekje kijk, dan is het vandaag en morgen uitstekend geschikt om bloemzaad te zaaien. Nu heb ik van mijn zus twee pakjes met zaad gekregen. Niet los, maar als een tapijtje in een oplosbaar soort vlies. Je hebt ze met wortelzaad ook wel in linten. Enfin, de tapijtjes liggen erin en het zal me benieuwen wat er over een paar weken boven de grond zal komen.


Responses

  1. Handig lijkt me, niet steeds opschuiven om er een mooi perk van te maken,maar lekker op je hurken in 2 keer klaar!


geef een reactie

Categorieën