Gepost door: -paul | 3 april 2017

Risico


Een aparte ondergaande zon van afgelopen zaterdag. Ik kan me namelijk voorstellen dat als ik weer een foto van vandaag in de tuin laat zien, je zo langzamerhand zal denken van waarom moet dat zo nodig. Foto’s van de tuin hebben we wel genoeg gezien. Neemt niet weg dat ik vanmiddag de dahlia’s in de tuin heb gepoot. Er zijn mensen die dat nog te vroeg vinden. Nou, ik durf dat risico wel te nemen. Het kan best nog wel eens een nachtje een graad of zo gaan vriezen, maar de kans is klein dat die dahlia’s dan alsnog zullen bevriezen. Bon, verder is er goed nieuws te melden. Het eerste koppeltje zwaluwen heeft zich gemeld in de schuur. Dat is slechts twee dagen later dan vorig jaar. Onvoorstelbaar knap hoe die zwaluwen dat kunnen timen.


Responses

  1. Oh wat heerlijk dat ze er weer zijn, jullie boffen maar. Hier nog niet gesignaleerd in Soest.


geef een reactie

Categorieën