Gepost door: -paul | 22 maart 2017

Telelens


De laatste tijd is er, mag ik wel zeggen, een tsunami van apéro’s, etentjes en gazomaar door. Tussen de middag vandaag een hapje en drankje bij Gill en Monique. Dit ter gelegenheid van het teruggaan van Gill naar Engeland en Monique naar Zuid-Frankrijk. Enfin, zonnig weer waardoor een en ander naar genoegen buiten op het terras kon plaatsvinden. Nou heb ik tegenwoordig, voor het geval dat, in de auto ook altijd mijn telelens liggen. Daarmee kun je op het terras op redelijke afstand onopvallend de mensen fotograferen. Zo te zien had Rosalind me echter wel door. Zo erg is dat nu ook weer niet, want samen met Richard staan ze er toch spontaan op. Goed, Rosalind en Richard zijn British, en wonen in Ozolles. Inmiddels hebben ze al een tijdje Le Vert Pré in Saint Julien-de-Civry ontdekt en zijn ze er op donderdagavond vaste gasten geworden. Leuk. Omdat met name Richard er nogal hippieachtig uitziet, trouwens Rosalind ook wel wat, heb ik de foto in een jaren zestig stijl gemaakt. Nou kan ik me voorstellen dat je denkt van kun je dat wel maken om die mensen oude hippies te noemen. Ja dat kan wel, want ze zeggen het ook zelf van elkaar. Daarbij komt dat het ook nog eens heel aardige mensen zijn, donc.


geef een reactie

Categorieën