Gepost door: -paul | 22 februari 2017

Dienstmededeling

eenzame-vissersfiets
Hoe sterk is de eenzame fiets? Daar moest ik aan denken op het strand van Bergen aan Zee. Een fiets van een visser die zijn netten aan het strand langsloopt in de hoop dat hij een paar vissen gevangen heeft. Niet dus. Afgelopen week heb ik nagedacht en met mensen gesproken of en zo ja hoe ik verder zou gaan met de Herberg. Begin van de week was ik er zeker van dat ik zou stoppen. Maar ja, vroeger was ik een twijfelaar, al ben ik daar nu niet meer zo zeker van, want ik heb besloten om toch om de dag een blogje te blijven schrijven met uiteraard een bijpassende foto. Ik heb gezegd. Tot vrijdag!

 


Responses

  1. Yes!!!! We hoopten al op zoiets!
    Leuk hoor, Paul; we blijven je gewoon volgen.

  2. Gezellig toch! Ik geniet altijd van de foto’s.

  3. als je vroeger een twijfelaar was, maar daar nu niet meer zo zeker van bent, dan ligt het speelveld voor je open

  4. Een driewerf Hoera heb ik net aan Jan Terlouw gegeven op Facebook voor zijn prachtige initiatief. (DWDD van 22-2-2017) Voor jouw initiatief schrijf ik Hoera-Hoera-Hoera.!!!!!!!!

  5. Pfff…pak van mijn hart. Wie weet keer je zelfs elke dag terug omdat je het gaat missen.

  6. Ik vind dit heel goed nieuws. Ik hoop dat je er zelf ook vooral plezier aan blijft beleven en het niet als werk gaat voelen.

  7. Oh wat ben ik oprecht blij, zag de toekomst zonder jouw leuke verhalen en prachtige en inspirerende foto’s somber in! Chapeau Monsieur de l’Auberge!!!

  8. Ik voeg me bij de groep van blije lezers van jouw kleine juweeltjes, die je telkens weer tevoorschijn weet te toveren. Wat ben ik opgelucht. Je blijft en ik hoef je niet te missen. Superrrrrrrrrrrrrrr/

  9. Heard melodies are sweet, but those unheard are sweeter: therefore, ye soft pipes, play on
    John Keats

  10. om de dag toch weer even een nieuwtje uit Frankrijk, dat doet ons goed.
    En al die mooie foto’s hoeven we ook niet te missen, geweldig Paul. Ik hoop dat je nog lang doorgaat.

  11. Waar een reisje naar de zee al niet goed voor kan zijn. Succes!

  12. O wat zijn we heden blij!
    Veraf maar toch dichtbij. Dank Paul en bij volgende opkomende twijfel…. een weekje nedeland!

  13. We genieten dagelijks van je prachtige foto’s en leuke commentaar. Doe zo voort, proficiat Paul.

  14. Dank je, dank je.

  15. Yaay!

  16. Nu pas besef ik dat jij met je dagelijkse foto een soort Godfather van het Blog voor me was. Vóór jou wist ik niet eens wat ‘bloggen’ was. Ik gun je om de andere dag rust. Maar ik weet zeker dat de te fotograferen onderwerpen zich blijven aandienen. Waar een eenzame Hollandse fiets als niet goed voor is!

  17. Paul, wij zijn helemaal blij! Kunnen we blijven genieten van je mooie foto’s en verhalen.

  18. Hallo Paul, Ben blij dat je in ons midden blijft. Waar een weekje zee goed voor is. Geniet nog altijd van je dagelijkse berichtjes. We zien elkaar dit voorjaar weer. Nu nog even genieten in Calpe. Alwaar de zon ons ook aardig in de steek laat deze twee maanden. Groetjes MARO

  19. Blij dat je ” weer terug” bent

  20. Ohhh, had zelf stiekem gehoopt op eens per week, maar dat het nu om de dag wordt, daar worden we wel erg blij van. Alle beelden en verhalen uit de Brionnais, terwijl wij hier in ons kikkerlandje zitten, doen ons elke keer weer zo verlangen naar dit mooie stukje Frankrijk en de gezelligheid van de Vert Pré. We komen weer half april. Onze dank is groot Paul!

  21. ben toch elke dag komen kijken of je nog niet terug was. Toch fijn dat we na een PC-loze dag en een terugkeer naar België terug je blog kunnen lezen. Goeie beslissing genomen Paul !

  22. Na lange tijd weer eens wordpress geopend…ik kan alleen voor mezelf spreken als ik zeg: schrijf vooral voor jezelf en wanneer je dat wilt :-) maar blij te horen dat je niet helemaal stopt :-)


geef een reactie

Categorieën