Gepost door: -paul | 15 februari 2017

Patronen

patronen

Lenteachtige temperaturen, de handen beginnen te jeuken. Maar eerst gaan we een weekje naar Bergen (NH). Daar valt dit weekend namelijk een feestje van mijn schoonzus te vieren. Nu is het zo dat het me de afgelopen tien jaar steeds gelukt is om elke dag een foto met een verhaaltje te produceren. Dat patroon ga ik vanaf morgen doorbreken. Een week lang geen blogje. Tevens een goed moment om mij te bezinnen hoe ik verder wil gaan met de Herberg. Medio volgende week daarover meer.


Responses

  1. Goede reis en tot gauw! Liefs van Théron.

  2. Dat wilen we natuurlijk helemaal niet lezen, maar alle begrip. Tijd voor bezinning. Goede reis allebei, lekker aan’t strand met Tara.bisou G.

  3. Wat een leuk vooruitzicht: naar zee! Maar dan moet ik het zonder je blog stellen, dat zal wennen zijn. Moet even niet aan de toekomst denken…….

  4. Goede reis gewenst en veel plezier

  5. heb begrip voor je besluit, hoe dat ook zal uitvallen, maar ga je heel erg missen als je stopt.

  6. Ik zou je blogjes ook heel erg missen.

  7. Hoe moet dat in de toekomst als we het dagelijkse nieuws uit de Brionnais moeten wissen? Misschien een weekoverzicht?
    Goed uitwaaien aan zee en er komt een oplossing!
    Mooie week!

  8. Een hele fijne week, hoop dat het weer jullie goed gezind is.Och aan zee is alles goed, misschien gaan jullie ook nog wel naar naar Noorden.

  9. negen jaar geleden heb je mij aangezet om mijn schrijfselen neer te pennen in een blog. Dat is het Bas en Belle blog geworden. En al negen jaar doe ik mensen plezier met de belevenissen van onze 4 Drentsche Patrijshonden. En ja…ik heb ook al gedacht van er mee te stoppen, hoofdzakelijk omdat heel dat Facebook gebeuren toch een sneller medium is dan een blog. Maar deze blogs zijn toch resistenter aan de tijd. Nu nog kunnen de lezers terug de eerste blogjes lezen van 9 jaar geleden. Dat gaat nooit kunnen op FB, en daarom doen we verder, niet meer dagelijks maar met vier Hollanders (al zijn het vierpotige) in huis valt er altijd wel iets te beleven Paul. Dus moraal van het verhaal… nooit versagen !

  10. Hoop dat je doorgaat, Paul. Je foto’s zijn voor ons het kleine houvast met Frankrijk


geef een reactie

Categorieën