Gepost door: -paul | 1 februari 2017

Jardinage

jardinage
meteo-01-02-2017We schrijven vandaag 1 februari en geloof het of niet, buitenom is het 16°C. Ben gelijk de moestuin ingegaan om te snoeien. Eerst maar eens met snoei- en heggeschaar de lavendel kortwieken. De beste maand daarvoor schijnt trouwens april te zijn, maar dat interesseert me helemaal niks, er zal nondejuh gesnoeid en opgeruimd worden. Mocht er toch nog vorst komen en dat is zeer waarschijnlijk, dan acht ik de kans heel klein dat die oude lavendelstruiken alsnog kapot vriezen.


Responses

  1. 16 0(waar haal jij dat kleine “rondje”vandaan?) C , niet te geloven. Ik was al zo verbaasd toen ik las dat het hier morgen 10 graden zou zijn. Ja met die temperaturen begint het te kriebelen om in de tuin te gaan werken. Veel plezier ermee.

    • Alt 0 176

  2. Geniet er maar van. Mijn weerapp zegt dat het de komende dagen gaat regenen daar.

  3. Dank je Paul, ga het zo uitproberen. Werkte gister ook even flink in de tuin, heerlijk, moest het vandaag een beetje bezuren, de spieren bedoel ik.


geef een reactie

Categorieën