Gepost door: -paul | 30 januari 2017

Paars

boerenhuis-met-paarse-luiken-in-artaix
Een regendag en morgen zal het ook niet veel beter zijn. Dus moet er in het fotoarchief gedoken worden. Dit is een foto van drie weken geleden. De zon schijnt en laat van een grote boom de schaduwen van de kale takken op de gevel van het boerenhuis vallen. Ja ik zeg het er maar bij, want het is eigenlijk wel een apart gezicht. In het midden op de gevel hangt zo’n zwarte vierkante bouwlamp die kan schijnen op het met palen en kippengaas afgezette stukje grasland voor de schuurdeur. Daar zouden dan wel eens wat kippen en/of konijnen kunnen scharrelen, denk ik. Maar ja, weten doe je het weer eens een keer niet hè. De kleur van de luiken en de deur staat me wel aan. Dat is logisch, want ik heb zelf een drietal van ongeveer die kleur truien. En die draag ik toch regelmatig. Donc.
GPS-coördinaten foto: 46°14’42.7″N 4°00’35.1″E


Responses

  1. Voor truien leuk,maar voor luiken? Ben benieuwd of de muren in t echt ook zo groenig zijn.

    • Ja op die luiken en deur vind ik die paarse kleur helemaal niks, maar om nu steeds als een mopperkont over te komen is ook al zo wat. Vandaar die draai naar de truien.

      • of de trui of mopperkont je beter staat, zou een punt van discussie kunnen zijn


geef een reactie

Categorieën