Gepost door: -paul | 23 januari 2017

39.paulvlog


Responses

  1. Gezellig, lekker, en nu een rustige hond op de bank…( Foutje in de opvoeding maar wel knus).

  2. Dat ziet er weer heeeel gezellig uit met dames en de honden en hollandse erwtensoep!

  3. Gezellig muziekje erbij.. Leuk

  4. Ik was graag meegelopen…….komt wel weer!

  5. Zoals altijd een perfect passende muzikale begeleiding. Mag ik weten welke muziek het is, dan kan ik er wat langer van genieten.

    • De muziek is van Franz von Suppé: Ouverture zu der operette “Pique Dame”

  6. Heb moeten glimlachen om het inzoomen op “l’Homme Mort” ….. je hebt humor Paul …. ik zit nu met een big smile …! Ik veronderstel dat ik mede namens de andere dames mag spreken dat we je aanwezigheid en gezelligheid tijdens de heerlijke hollandse snert bijzonder “apprécié” hebben.

  7. Ik hou toch meer van je foto’s Paul. Die facade was fantastisch.
    Op het gebied van film is er nog veel te leren. Het is wel gezellig zo te zien aan de damesreacties maar waar gaat het eigenlijk over?
    Het is meer voor het familiealbum.

    • Ben het wel met je eens Sjaak. Die filmpjes zijn niets meer dan kleine sfeertekeningen. Een enkele keer zal het me misschien lukken om inhoudelijk ergens wat dieper op in te gaan. Daar gaat echter heel wat meer tijd inzitten om dat voor elkaar te krijgen. Dat is me de moeite eigenlijk niet waard. Dus wees gerust, mijn foto’s blijven mijn core business.
      Dat neemt niet weg dat ik gewoon ook doorga met mijn vlogjes.


geef een reactie

Categorieën