Gepost door: -paul | 21 januari 2017

Façade

Les Bouffiers
Vaak kom ik langs deze boerderij in het gehucht Les Bouffiers bij Prizy. Meestal ligt hij in de schaduw, maar vandaag eind van de ochtend scheerde het zonlicht langs de gevel en dat liet een mooi contrast zien. Nou ben ik al langer bezig om een serie te maken van dit soort façades van oude huizen in de regio. Het doel is uiteindelijk een fototentoonstelling. Inmiddels heb ik op dit moment een stuk of vijftien foto’s. Daarvan heb ik er, op proef, vier laten afdrukken op canvas in het formaat 90×90 cm en ik moet zeggen dat ze me helemaal niet tegenvallen. Nou maar eens kijken of die expo me dit jaar nog gaat lukken.
GPS-coördinaten foto: 46°21’08.0″N 4°13’44.6″E


Responses

  1. Doe deze er maar bij. Mooi, dat contrast.

  2. Prachtig Paul, de eerste prijs waard. Wat een warme uitstraling nu het zo koud is.

  3. Dat gaat je vast wel lukken, ziet er weer prima uit.


geef een reactie

Categorieën