Gepost door: -paul | 19 januari 2017

38.paulvlog


Responses

  1. Wat is de witte wereld toch heerlijk, het brengt t kind weer in ons boven.Mooie muziek hoor!

    • Ja die muziek is van Josef Strauss – Die Nasswalderin, Polka mazur, Op. 267. Ik zag en hoorde het op het afgelopen Nieuwjaarsconcert, op tv, van de Wiener Philharmoniker, met als dirigent de sympathieke Venezolaan Gustavo Dudamel.

  2. Gustavo Dudamel heeft ook mijn hart veroverd, een fantastische dirigent. Maar terug naar je vlog…ik verwachtte elk moment een balletpaar het beeld binnen te komen dansen. Een idee voor jou en de vrouw des huizes???

    • Ah Bèr, dat spijt me nu toch echt. Helaas is het nooit, ik herhaal nooit wat geworden met mijn danscarrière, laat staan ballet.

  3. Wow, Paul wat koud! We zijn blijkbaar net op tijd weg!
    Mooie vlog en mooie muziek!
    Als je de volgende keer weer op het erf komt dan moet je beslist op de koffie komen (mits we er weer zijn).


geef een reactie

Categorieën