Gepost door: -paul | 15 januari 2017

Sneeuwboom

sneeuwboom
Afgelopen nacht heeft het opnieuw gesneeuwd en omdat het net niet dooit, blijft die sneeuw liggen. Gisteren zei de Météo dat het vandaag très nuageux zou worden. Dat was zonder meer waar. Grauwgrijs. Maar ja, ik wilde vanmorgen wel een sneeuwfoto hebben. Dus dacht ik slim te zijn door de camera twee klikken te laten overbelichten. Goed, ik kom thuis, maak de open haard aan en we gaan lunchen. Tot zover niets aan de hand. Totdat je de foto’s gaat inladen op je computer. Alles waardeloos en acuut gedeletet. Enfin, jas aan, auto uit de schuur, hek open en weer naar die boom. Ik maak nu de foto op de manier zoals ik het altijd doe en dan wordt hij thuis inderdaad hoe ik hem voor ogen had. Och ja, zo kom je de zondag wel door.
GPS-coördinaten foto: 46°19’02.3″N 4°10’58.2″E


Responses

  1. hier spreekt de ware aficionado

  2. Saaie dag die zondag, dus goed gedaan jochie en mooie plaat!

  3. Prachtige foto, de moeite waard om er nog een keer voor terug te rijden.

  4. Het was het waard.

  5. als een mooie pentekening….


geef een reactie

Categorieën