Gepost door: -paul | 4 januari 2017

Wiebelig

winterlandschap
Er staan ons een aantal koude dagen te wachten. Morgenvroeg zou er zelfs een laagje sneeuw kunnen liggen. Met of zonder sneeuw, het is nu echt winter. Dat kun je wel aflezen aan deze foto. Nou beweert de vrouw des huizes dat de foto wiebelig, onscherp is. Huh? Vorige week is ze met een recept van de oogarts naar de brillenzaak in La Clayette geweest voor een nieuwe bril. Aan een kant moet er een sterker glas in. Volgende week is de bril klaar. Zelf heb ik een leesbrilletje van de Aldi en als ik daarmee naar die foto kijk dan is hij echt wel scherp en over wiebelig wil ik het al helemaal niet hebben. Rara, wie heeft er nu eigenlijk gelijk?
GPS-coördinaten foto: 46°20’15.8″N 4°09’39.2″E


Responses

  1. Wij denken dat de vrouw des huizes gelijk heeft.

  2. Als ik m’n leesbril afzet is de foto scherp maar kan ik er te weinig van genieten. Zet ik m’n (Hema) brilletje op, dan zie ik toch ook wat wazigs in de foto. Volgens Ernest is het een wat wazig en mystiek sfeertje!

  3. Eens met Saskia en Ruud

  4. Helaas bewogen ja.

  5. Ach, misschien zat er nog een druppeltje champagne op haar brillenglazen? De foto is van een klassieke schoonheid.

  6. leuk effect, dat wiebelige

  7. What picture?

  8. niet helemaal scherp maar dat was gisteren ook al zo. Dus je zou eens een echte opticien moeten raadplegen Paul.

  9. Oké dan is het me helder.
    Dank voor de feedback.

  10. Wazig of scherp, maakt mij niet uit. Ik vind hem PRACHTIG, heeft inderdaad iets mystieks.


geef een reactie

Categorieën