Gepost door: -paul | 1 januari 2017

Vooruitblik

nieuwjaarswandeling
De eerste foto van 2017. Met Tara een rondje Croix de l’HommeMort in Saint Germain. Verkijk je niet op die enorme sjaal van de vrouw des huizes, want zo koud was het in de middagzon nou ook weer niet. Zelfs ik liep mee, kun je nagaan. Goed, 2017 zal het tiende jaar worden dat ik me dagelijks bezig zal houden met het publiceren van een foto (of een vlogje) met een verhaaltje. Dat zal wel lukken en dan zien we eind van het jaar wel of het misschien eens tijd wordt om er mee te stoppen en iets anders te gaan doen.


Responses

  1. Dan begin ik maar met me alvast te verheugen op weer een jaar blogs en vlogs van jouw hand en camera.

  2. Nou ik hoop toch niet dat dit het laaste jaar gaat worden van je mooie foto’s en verhalen! Ik zou zeggen : vooral doorgaan.

  3. Dan weet ik het goede voornemen voor 2018 wel:
    Gewoon voor nog 10 jaar gaan!!
    Dat kleine inkijkje in je leven, wat je ons schenkt elke dag, geeft aan mij, en met mij aan velen, een mooi momentje!! Dank je Paul.

  4. Wat een heerlijk vooruitzicht nog zeker een jaar (en hopelijk nog wat meer) van je blogs en vlogs te kunnen genieten, zeker omdat we niet altijd in die prachtige Brionnais kunnen zijn, waar een groot deel van ons hart ligt. Nu komt het allemaal gewoon onze huiskamer in Maarssen binnen.Dankjewel Paul. arend en emelie

  5. Ik heb er altijd veel plezier van om de blogs te lezen met de mooie foto’s. Piet W.

  6. Stoppen? Dat gaat zo maar niet hoor. We vallen met elkaar in een zwart gat. Als we er aan denken dat het na dit jaar op houdt, is 2017 ook gelijk niet zo leuk meer. Ik wilde je nog wel een heel gelukkig en mooie foto’s en stukjes makend nieuw jaar wensen..Dat je daar minstens zo van zou genieten als je volgers!! Heel hartelijk dank Paul voor al dat “leuks en moois”, maar ik realiseer me ook dat het af en toe een “druk” kan zijn, Dus als je ermee stopt, is dat voor ons heel jammer, maar wel begrijpelijk. Ik ga nog genieten van al wat er komt.


geef een reactie

Categorieën