Gepost door: -paul | 31 december 2016

Oudjaar

Bovenstaand filmpje is nummer 36.paulvlog. Normaal zet ik er geen tekst onder, maar omdat het vandaag oudjaar is wil ik toch een uitzondering maken. Wat is er afgelopen jaar zoal gebeurd? Ja, ik ben begonnen met het maken van af en toe een vlogje. Dat zijn er dit jaar 36 geweest. Begin het zo langzamerhand redelijk in de vingers te krijgen en het is leuk om te doen. Zelf vind ik 7.paulvlog bij Mieke in Ballore erg grappig. Waar ik ook blij mee ben is dat ik de reclame bij WordPress toch afgekocht heb. Die hinderlijke reclame is nu niet meer te zien. Ander puntje is dat het aantal bezoekers en paginaviews ten opzichte van 2015 iets is afgenomen. Wat ik daaraan moet doen zou ik zo een twee drie niet weten. Een minder prettige gebeurtenis is dat wij dit jaar afscheid hebben moeten nemen van Didi, ons bruine chocolademonster. Het verdriet is minder geworden door de komst, begin oktober, van Tara. We hebben met haar ontzettend veel plezier. En dan is er in Groningen een vierde kleinkind geboren en alles gaat prima met hem. Mooi. Goed, dan ga ik afsluiten met iedereen een gezellige jaarwisseling te wensen en in alle opzichten een fantastisch nieuwjaar.

 


Responses

  1. Je hebt dezelfde schuimspaan/soeplepel als ik: ik kocht ze in Cluny! Ik geloof bij de ATAC… Wij hebben onze oliebollen al op. De achterbuurman bakte ze voor ons. Een recept met sherry erin. Heerlijk! Een heel mooi uiteinde gewenst, en een nog beter begin.

  2. Jullie ook een fijne jaarwisseling. Wij hebben genoten van de vlogjes. Onze favoriet is dat Tara kwam. Dat er volgend jaar nog maar veel mogen volgen.
    Proost🍾🍸

  3. Een mooi jaar voor de boeg artiesten! En die oliebollen waren goed gelukt zo te zien. De mijne ook , maakte er 20 uit 1 pak. Voor de buurvrouw natuurlijk ook een schaaltje. nu lekker slapen, of dat wil lukken met nog steeds geknal moeten we maar afwachten.

  4. Een gezegend nieuwjaar. Ik geniet volop van de vlogjes. Heb er zelfs mijn koptelefoon voor aangesloten op de pc.

  5. Ha blogleraar, altijd leuk om je berichtjes te lezen, je vlogs te beluisteren en je foto’s te bewonderen! Dank je wel voor je tips en hulp in het afgelopen jaar. Een heel gelukkig en gezond 2017 voor jullie gewenst!


geef een reactie

Categorieën