Gepost door: -paul | 27 december 2016

Maurice

maurice
Hèhè de zon is terug en dat blijft voorlopig zo. Een paar weken geleden heeft de EDF op indrukwekkende wijze beneden in het weiland bomen laten kappen onder de elektriciteitskabels. Die bomen stonden net niet in mijn weiland en al die stammen en stammetjes liggen nu keurig achter het prikkeldraad. Nou had ik me erop verlekkerd om die stammen met mijn tractor en een ketting op mijn terrein te gaan trekken. Uiteraard na eerst toestemming te hebben gevraagd. Dat was niet meer nodig want Maurice, een van de broers A. van het weiland, wilde het hout toch wel graag zelf hebben. Oké, pech gehad dus. Misschien denk je dat hij me lekker aan het uitlachen is, maar dat is echt niet zo.


Responses

  1. Jammer Paul nu zelf sprokkelen.

  2. Jij kunt het weten,want je kent hem . Lekker die zon!


geef een reactie

Categorieën