Gepost door: -paul | 20 december 2016

Verlichting

nevelige-avondzon
Deze foto is van een paar weken geleden. Dat zit zo. Vanmiddag liet mij iemand op haar mobiele telefoon een foto zien van de mooi verlichte kerstboom op de rotonde in het centrum van Charolles. Ik vraag van hoe laat heb je die foto ongeveer gemaakt? Dat bleek zo rond zes uur ’s avonds te zijn. Nou heeft het hier de hele dag gemiezerd en ik had nog geen foto. Dus eind van de middag naar Charolles naar die kerstboom. Om half zes was ik er en nog geen verlichting op die boom. Om zes uur was het al behoorlijk donker, maar geen sjoege. Om kwart over zes nog niet en om half zeven ben ik nondejuh maar weer naar huis gegaan.


Responses

  1. niet gekeken waar de stekker zat?

  2. Ik waardeer je inzet zeer!

  3. geen betaalautomaat gezien?

  4. Weet niet hoe mooi de foto van de Kerstboom zou zijn geworden,maar deze vind ik prachtig.


geef een reactie

Categorieën