Gepost door: -paul | 9 december 2016

33.paulvlog


Responses

  1. Kaalslag, dus ook bij jullie. Heel opmerkelijk, dat opeens overal bomen de elektriciteitskabels dreigen te raken. En dat ze dan niet gekortwiekt worden, nee, ze worden TOTAAL verwijderd. Wordt ook Frankrijk een polderlandschap?

  2. niet dat ik ooit ruzie met de buren heb gehad, maar stel dat, dan lijkt me zo’n ding super

    • Ja echt horror

  3. Ongelooflijk apparaat! En wat huppelt die kleine Tara toch geweldig mee met de baas,super!

  4. Ik ben echt onder de indruk. Was Tara niet bang van al die herrie?

    • Ik nam Tara mee toen het grote werk van de machines gedaan was. Bleef over het geluid van de boys met de kettingzagen. Dat kon ze hebben. Grote meid!

  5. Hoi Paul, weer een mooi vlogje. Wat een apparaat . Daar kan geen eikteam tegenop. Hebben ze ook het afval opgeruimd? Wat een zorgzame overheid daar in Frankrijk👍

    • Op mijn terrein alles verpulverd met een indrukwekkende machine. Ongelooflijk!

  6. Wat een machines! Daarmee vergeleken, zijn wij maar een nietig zaagclubje geweest. Maar Paul, volgens mij hebben wij meer plezier gehad!

  7. Harrejasses wat een monster. Ze vernielen alles met die grote wielen. Geef mij jullie “zaagclubje” maar.


geef een reactie

Categorieën