Gepost door: -paul | 21 november 2016

Stormachtig

stormschade
Een stormachtige nacht was het waardoor er niet met open ramen geslapen kon worden. Vanochtend zag ik dat de enige schade de twee omgewaaide olijfboompjes waren. De potten zijn van plastic en sterk genoeg. De stammetjes waren gelukkig niet geknakt, dus was het een kwestie van rechtop zetten en klaar. Als het gaat vriezen gaan ze de winterstalling in. Goed, dat met gesloten ramen slapen heeft een nadeel. Niet dat er ook een prettige bestaat, maar ik krijg er een onprettige hoofdpijn van. De enige remedie is dan toch om midden in de nacht op te staan, een raam met een haakje een stukje open te zetten en laat maar waaien. Vanavond gaat de wind liggen en kunnen we morgen gaan genieten van de hele dag flinke regen.


Responses

  1. dat is dan morgen een uitgelezen dag om brood te kneden en te laten rijzen zodat je overmorgen eens brood kunt bakken

    • Ai ja, ik schaam me dood. Dat had ik al veel eerder moeten doen.

  2. Tja, inderdaad Paul: want morgen is het DINSDAG.


geef een reactie

Categorieën