Gepost door: -paul | 12 november 2016

Watermolen

oude-watermolen-anzy-le-duc
Météo France heeft het over een ciel voilé vandaag. Dat viel wel mee, want de zon kwam er regelmatig doorheen. Goed, ik sta hier op een bruggetje over de Arconce bij Anzy-le-Duc. Aan dat riviertje staat een gebouw dat, neem ik aan, een oude watermolen moet zijn geweest. Een schoepenrad kan ik echter niet ontdekken, of het zou aan de andere kant van het linker gedeelte van het huis moeten zijn. Maar daar kan ik niet bij komen. De spiegeling in het water maakt het extra moeilijk om het goed te beoordelen. Enfin, toch hou ik het op een watermolen.
GPS-coördinaten foto: 46°19’31.1″N 4°03’51.7″E


geef een reactie

Categorieën