Gepost door: -paul | 4 november 2016

Reclamevrij

boerenerf
Bij een vrij abonnement op WordPress laat men regelmatig onder de blogtekst reclame zien. WordPress wil er toch wat aan verdienen en in zekere zin heb ik er wel begrip voor. Een tijdje geleden heb ik onder de lezers eens gepeild of men zich aan die reclame stoorde. Dat viel wel mee, maar leuk vond men het niet. Goed, nu heb ik de mogelijkheden bij WordPress nog eens bestudeerd. Je kunt die reclame afkopen voor 36 dollar per jaar. Ik heb de creditcard getrokken en als het goed is dan is met ingang van vandaag die reclame op de Herberg verleden tijd, exit, finito.
GPS-coördinaten foto: 46°20’03.5″N 4°12’16.0″E


Responses

  1. Dat vind ik een geweldig gebaar naar je volgers, Bedankt!!! Ik heb er nogal een hekel aan. Niet zo erg dat ik “wegblijf”.

  2. Jammer van jouw 36 dollar: ik heb nog NOOIT reclame op jouw blog gezien, Paul!

    • Het verneukeratieve Henny is dat jij ook een blog op WordPress hebt en dat je met je computer continu ingelogd bent op WordPress. Dan zie je die advertenties niet, ook niet bij jezelf. Vraag maar eens aan lezers van je blog die geen relatie hebben met WordPress of die reclame zien.

  3. Ik zie het ook niet Paul, maar zou het komen omdat ik zelf ook WordPress gebruik?

    • Ja dat is zo, maar af en toe kun je op je eigen blog lezen dat soms bezoekers een advertentie van WordPress kunnen zien.
      Vraag eens bijvoorbeeld aan Marthy, die op Blogspot zit, of die op jouw blog advertenties van WordPress ziet.

  4. Ook nog nooit last gehad van reclame. Gewoon AdBlock geinstalleerd. Ik blijf iedere dag langs komen en genieten van je mooie foto’s en bijhorende teksten

    • Ja met AdBlock kun je ze ook blokkeren, maar er zijn nogal wat mensen die dat programma niet geinstalleerd hebben.

  5. Wederom goed gedaan jochie, ik heb mezelf geleerd er maar geen drukte over te maken, maar fijn dat het nu zo is.

  6. Vreemd, ik zie de reclames zelfs op mijn eigen blog. Stoort mij overigens niet en het trekt, in mijn geval , misschien nog wel volgers. Missen we nu de reclames bij jou voor 1 jaar of krijgen we die nooit meer te zien?

    • Wat mij betreft krijg je die nooit meer te zien. Volgend jaar wordt de creditcard gewoon weer getrokken.

  7. Ik had een nieuwe printer gekocht. Dan gaat een collega vertellen waar ik hem goedkoper kon krijgen. Kijk, dat is niet leuk.
    Ik sluit mij aan bij Mia en Gon.
    Paul wat zorg je toch goed voor ons.

    • Dat is gewoon eigenbelang Piet ;-)
      Want wat koop ik er voor als mijn volgers vanwege die reclame bij me weg zouden gaan lopen.

  8. Slimmerd!


geef een reactie

Categorieën