Gepost door: -paul | 13 oktober 2016

Lavoir

lavoir-Sarry
Météo France heeft 100% gelijk gekregen: het heeft de hele dag geregend. Dan zal het morgen ook wel het geval zijn. Om toch iets van vocht te laten zien doe ik het gerestaureerde lavoir in Sarry. De witte plastic hangpotten met bloemen heb ik er omwille van de esthetiek uitgesneden. Een paar dagen geleden had ik het over de esthetische eigenschappen van de poëzie. Ik lees dat vandaag Bob Dylan de Nobelprijs voor de Literatuur 2016 heeft gekregen. Ik gun het hem echt van harte. Wikipedia heeft dus toch gelijk als ze zeggen: ‘poëzie of dichtkunst is een vorm van literatuur’.
GPS-coördinaten foto: 46°18’23.9″N 4°07’20.3″E


Responses

  1. wat is dat groene onderin? onschuld?

    • Ik begrijp niet wat je bedoelt.

      • nogal wat mensen vinden t belachelijk

        • Daar is inderdaad al jaren discussie over. Harry Mulisch heeft 20 jaar geleden gezegd ‘Als je de Nobelprijs wilt devalueren moet je ‘m aan Dylan geven. Dan is het gebeurd met die prijs’.
          Ik heb er geen problemen mee, maar wat vind jij er eigenlijk van Lucas?

          • met BD opgegroeid, belangrijk deel van mijn leven. vind t prachtig die erkenning. maar snap wel dat lang niet iedereen t ermee eens zal zijn. daarbij vind ik t soms vervelend als anderen BD claimen als zijnde hun ding

  2. Goed zo, geen plastic potten haha!

  3. Ik was vanmorgen bij de tandarts, een heel jong meisje, en toevallig was Bob Dylan op de radio. Die man zegt me helemaal niks, zei ze, die is van ver voor mijn tijd. Toch wel een gemis, dacht ik.


geef een reactie

Categorieën