Gepost door: -paul | 23 september 2016

Maire

maire
Gisteravond apéro in Le Vert Pré in Saint Julien de Civry. Een vol terras. Zelf hadden we twee gasten meegenomen en dat zie je meer mensen doen. Zoals Neil en Janet bijvoorbeeld met een vriendin uit hun woonplaats in Engeland. Ik heb haar een jaar geleden eerder gezien, maar ik kon niet meer op haar naam komen. Ze is Ierse en heet Maire. Als je dat op zijn Iers uitspreekt is het ‘Moira’. Enfin, ik heb haar op de foto uitgelicht en ik weet nu zeker dat als ik haar weer eens ontmoet, ik kan zeggen: Hello Moira, how are you?


Responses

  1. Bijzonder zo uitgelicht, gek hoor die bleke handen, maar apart effect fotograaf!


geef een reactie

Categorieën