Gepost door: -paul | 16 september 2016

Oppo

tulpenpak
Gisteravond showde Fred in Le Vert Pré zijn nieuw aangeschafte tulpenpak. Dit ter gelegenheid van het behalen van een voor hem ideaal streefgewicht. Het pak met het gekke design is gemaakt van 100% polyester en 200% ‘amazing’. De Nederlandse onderneming OppoSuits is vier jaar geleden begonnen met de productie van deze grappige herenpakken. Inmiddels een wereldwijd succes. Een waar genoegen om op de website te kijken naar hun waanzinnige collectie. Ik zal er ook een aanschaffen, al wordt het moeilijk om een keuze te maken.


Responses

  1. Als ik jou was zou ik gaan voor het modelletje met kort broek en korte mouwen! Onze zoon zat aan onze kersttafel in het rood geruite pak.

    • Korte broeken draag ik al jaren niet meer.
      Ik zit zelf te denken aan ‘Bloody Harry’.
      Die foto van je zoon in dat kekke rood geruite pak kan ik me inderdaad nog herinneren, maar ik kan hem op je blog niet meer terugvinden.


geef een reactie

Categorieën