Gepost door: -paul | 7 september 2016

Controle

controle-erdf
Vanmiddag was ik bezig om een zelfgemaakte tosti te verorberen toen ik een geluid hoorde, ja het leek wel een combine die een maisveld aan het maaien was. Wat een kabaal. Het geluid werd sterker en sterker en daar zag ik hem op nog geen honderd meter hoogte. Dat moest er wel eentje zijn van de ERDF die de bovengrondse leidingen van de elektriciteit aan het controleren was. Nu kreeg ik begin april bezoek van twee mannen van de ERDF met het verzoek of ze beneden in mijn weiland twee bomen mochten snoeien die met hun takken tegen de leidingen kwamen. Dat mocht, maar tot op heden heb ik ze niet meer gezien.


geef een reactie

Categorieën