Gepost door: -paul | 6 september 2016

Puntgaaf

2cv
Een jaar geleden verkocht ik mijn 2CV aan AlainP. Hij wilde het oudje volledig restaureren en beloofde mij dat als hij klaar was langs te komen om hem te showen. verkoop 2CVDat was vanmiddag en tjongejonge, niet meer te herkennen, werkelijk van binnen en van buiten puntgaaf. De nieuwe kleuren zijn weliswaar Citroënkleuren, maar niet de originele Sahara kleur die erop zat. Enfin ieder zijn smaak. Ik heb hem aan Alain verkocht voor 2400 euro en ik ben uiteraard wel nieuwsgierig wat hij nu moet gaan opbrengen. Nou, zegt Alain, toch wel snel zo’n twaalf mille. Lijkt me alleszins redelijk.


Responses

  1. Aardig, enig, vet-cool ?……….prachtig, is hier op zijn plaats , denk ik.

  2. Heel mooi, wel een beetje duur maar voor de echte liefhebber…………in het Franse land fantastisch !

  3. Een nieuw nummer?!! Is dat ,omdat hij gekeurd is ,dan weer anders? Wel een hip karretje geworden hoor, zou ook wel bij jullie passen………..

    • Bij verkoop krijgt de auto een nieuw kentekenbewijs (carte grise) en dus ook een nieuw kenteken.

      • Ah zo zit dat dus,wij hebben alleen een NL auto verkocht in Fr, dus geen ervaring met dit fenomeen. Fijne dagen gewenst!


geef een reactie

Categorieën