Gepost door: -paul | 1 september 2016

Sloop

Démolir
We zijn weer gastvrij en het grote voordeel daarvan is dat ik rustig weer een kwartier onder de douche kan staan. De boiler is er namelijk niet op berekend om dat door 8 volwassenen te laten doen. Iedereen kreeg maximaal 5 minuten toegestaan en dat ging goed. Bon, we staan bij St. Julien de Civry in het gehucht Le Guide dat al jaren een grote bouwval is. Eindelijk is men daar dan toch begonnen met de sloop van het hele zaakje. Zal me benieuwen wat er voor in de plaats gaat komen.
GPS-coördinaten foto: 46°22’47.2″N 4°14’58.6″E


Responses

  1. Weer een villa voor niet fransen? Ken wel mooiere plekken.Volgens mij heet het daar le Guidon maar de plek blijft hetzelfde.

    • Google-maps noemt het daar Le Guide, maar het gehucht (Lieu-dit) is inderdaad Le Guidon.

  2. nooit gedacht dat je “gastvrij” ook op deze letterlijke manier kunt gebruiken en dan gelijk met een betekenis au contraire. Wat 15 minuten douchen al niet kan doen.

  3. Wij hebben ook altijd gemerkt dat jullie gastvrij zijn,sluit me aan bij Margriet….

  4. Over douchen met meer mensen, na elkaar dus. Daar schijnt een waterdichte zandloper voor te bestaan hoorde ik gisteravond van mensen met veel kinderen. Twee keer omdraaien en klaar is Paul, zal er eentje voor je zien te bemachtigen. Dat spaart water en elektriciteit. Als je snel wil douchen tenminste, maar daar moet ik mijn licht dan maar eens over opsteken. Maar na 15 jaar met de verkeerde debrousailleur ( grasmaaierd) kan dat ook zo maar. Gegroet


geef een reactie

Categorieën