Gepost door: -paul | 13 augustus 2016

Het eikteam(1)

de eik
Beneden in het weiland ligt, dankzij een storm, al vier jaar een omgevallen eik. Een enorm gevaarte. Al die tijd ben ik aan het prakkeseren geweest hoe ik die boom in hapklare brokken achter op de cour zou kunnen krijgen. In mijn eentje zal dat nooit lukken, dat is me wel duidelijk. Gelukkig zijn er mensen die meedenken over dit probleem en zowaar hebben zich drie sterke mannen spontaan gemeld om dit project in een aantal dagen te gaan klaren. Ruud uit Bergen (NH), Ernest uit Théron (Ardèche)  en Bart uit Zutendaal (B). Zeg maar het eikteam. Over twee weken gaan we van start. Nu ligt die eik op dit moment in een soort jungle en als je wilt regeren, dan zul je ook vooruit moeten zien. Inmiddels heb ik met de weidebloter een pad naar de uithoek gemaakt. Met de bosmaaier is het nu daar alleen nog maar wat fatsoeneren, maar dat kan volgende week ook nog wel. Ja en dan is de werkplek klaar om ten aanval te gaan.


Responses

  1. Succes ermee. Uu

  2. Wat een uitstekende voorbereiding!
    De ketting is geslepen en de machine is in topconditie.
    Maar ik neem ook nog een sterke vrouw mee waar ik net een mooie trap mee heb gemaakt van grote stenen van ruim 100 kg.
    Regel maar een lekker slaapplekje voor ons want we zullen wel moe worden van zo’n mooie klus.
    Hebben er zin in!

  3. Ouh là là !!!!!
    That’s Amazonia, the place !…
    Keep going !

  4. ik ben benieuwd naar eikteam 2,3,4,5, en 6.


geef een reactie

Categorieën