Gepost door: -paul | 8 augustus 2016

Clipje

huisje
Het clipje om de camera op het statief te bevestigen heb ik nog steeds niet kunnen vinden. Goed, ik vanmiddag naar de Carrefour in Mâcon. Kom ik bij de fotoafdeling en leg uit dat ik zo’n clipje wil hebben. Het zal wel een andere naam hebben, maar ik noem het een clipje. Zegt de beste man daar kan ik u niet aan helpen, u moet bij de SAV (Service après vente) zijn en dat is aan het andere eind van de winkel. Bon, daar zitten in een donker hok twee dames die mijn verhaal aanhoren en eentje begint vervolgens met hulp van de factuur driftig achter een computerscherm te zoeken. Na een tijdje zegt ze dat gaat niet lukken meneer, maar ik zal u een telefoonnummer geven waar u naartoe kunt bellen. Hmm, ik pak mijn handeltje bij elkaar, leg de hele boel in de auto en loop dan weer naar de fotoafdeling. Pak hetzelfde nieuwe statief uit een rek en wil afrekenen bij de beste man. Hij vertrekt geen spier en zegt u kunt afrekenen voor bij de kassa’s. D’accord, zeg ik en nog een fijne dag. Arggghh!


Responses

  1. Cursusje klantvriendelijkheid kan geen kwaad.

  2. Hoop dat je de tijd had om dit alles te ondergaan, oh lala, die Fransen toch….

  3. niet gewoon t clipje eraf kunnen halen en daarmee naar de kassa?

    • Heb ik aan zitten denken, maar dan was de paniek bij de kassa gigantisch geweest wegens het ontbreken van een barcode.

  4. beter is de paniek bij hun te leggen

  5. Had de vriendelijke verkoper gevraagd om het verschil tussen een Canon 700D en 750D uit te leggen. Om na een half uur op te stappen met de opmerking dat je nu voldoende weet om de juiste camera op internet te kopen.


geef een reactie

Categorieën