Gepost door: -paul | 24 juli 2016

Zwembadje

zwembadje
Hoe aardig van Margreet en Hans om ons het plastic zwembad te geven dat zij niet meer nodig hebben. Jammer was dat de nippel niet meer te vinden was om de banden rondom met lucht te vullen. Compressor durbij en kijken hoe het dan wel kon. Toen was het twee uur en wilde ik toch wel de start van de Formule 1 in Hongarije zien. Goed, het knutselvrouwtje bedacht ondertussen hoe er gevuld kon worden. Daarbij moest ik assisteren. Dat gaat dan als volgt. Slang van de compressor in de ontluchtingsopening duwen, rondom dichtplakken met tape en vullen maar totdat er voldoende lucht inzit. Dan volgt een kritisch moment. De slang moet er weer uit en ik moet klaarstaan met een stukje tape bij de opening. Begrijpen jullie het nog? Wat moet ik in godsnaam met dat stukje tape? De dop moet toch zo snel mogelijk weer in de opening geschroefd worden? Maar ja, dan gaat ze heel hard tegen mij praten hoe het moet en wat ik geacht word te doen. Jemig wat een stress en dan is de vakantie nog niet eens begonnen. Afijn, het bad is gevuld met water uit de put en er kan morgen gezwommen worden.


Responses

  1. Toch het oppompen gelukt gelukkig maar we blijven zoeken naar de juiste dop om het volgend jaar nog makkelijker te maken! De wijn was prima!

  2. Heb jij geen kurken in verschillende maten? En trek je niets aan van de stemverheffing, dat hoort er op zo’n moment gewoon bij……..

  3. Mannen…!

  4. Heerlijk, bezoek van de kinderen en kleinkinderen, en maar druk zijn in gedachten en in handelen, hoe je het iedereen “nog meer” naar de zin kunt maken. Stress en doodmoe zijn hoort daarbij. maar……………….tot ver voorbij je dood zullen ze het nog over jullie hebben, laat dat een troost zijn (hier moet eigenlijk even een “lachertje”) Ik ben bijna 70(!) en weet nog precies hoe heerlijk het was bij opa en oma, als ik daar op zondag naar toe ging, na afloop van de zondagsschool!!! Heel veel plezier met elkaar.


geef een reactie

Categorieën