Gepost door: -paul | 16 juli 2016

Venkel

venkel
Vorig jaar heb ik een stuk of vijf venkelplanten (Foeniculum vulgare) in de tuin gezet. Ze hebben de winter overleefd en ze schieten nu kleurrijk door. Dan nog even over de perikelen van mijn trekker. Hij staat nog steeds en panne op de cour. De monteur is twee keer geweest, maar kan het probleem niet vinden. Nou werd ik vanmorgen wakker en, je houdt het op dat tijdstip niet voor mogelijk, maar ineens wist ik waarom hij niet wil starten. De hendel van de aftakas staat nog ingeschakeld. Dat is een kwestie van de hendel in het midden zetten en een knop op het dashboard indrukken en dan moet hij starten. Maar ja, dan moeten wel eerst alle loshangende draadjes en zo weer door de monteur verbonden en bevestigd worden. Zal maandag eens bellen, alhoewel ik kan er beter even naartoe gaan.


Responses

  1. zo herkenbaar menselijk…..

  2. Mooi die venkel. Sterkte met de loshangende draden.Ja zo’n “moment” van ineens iets te weten, geweldig. Mysterie van de nacht?

  3. De trekker moet wel weer aan de praat want Jayden kijkt er nu al naar uit om er op te zitten bij opa. Nog een weekje…..

    • De trekker is weer aan de praat, dus Jayden hoeft zich niet ongerust te maken.


geef een reactie

Categorieën