Gepost door: -paul | 8 juli 2016

Tour

Tour de France Col d'Aspin
Ha eindelijk, na een week van saaie ritten, gebeurt er eens wat in de Tour de France. De eerste Pyreneeën-rit met de beklimming van de Col d’Aspin.  Buitenom is het 30°C en binnen is het ongegeneerd, wat kan mij het schelen, voor de tv genieten. Greg van Avermaet rijdt een knappe koers en versterkt zelfs zijn gele trui. Het is de vraag of hem dat de komende twee dagen nog gaat lukken. Dat zullen twee helse ritten worden in de Pyreneeën. Spannend.


Responses

  1. ik stelde mij daarstraks op ons Bas & Belle blog dezelfde vraag omtrent landgenoot Van Avermaet. Ook hier hetzelfde scenario voor het scherm, met dit verschil, hier liggen vier Hollanders rond mij. Maar “Hollanders” horen die vier Drenten niet graag.

  2. Wij zaten er vlak bij (aan de Mont Ventoux..) toen de Tour tot bijna de top (Mont St Serein) ging. Maar ik hield me verre van die kermis… Malaucène was vergeven van de wielrenners. Ze overspoelden tijdelijk onze kampeerplek.


geef een reactie

Categorieën