Gepost door: -paul | 23 juni 2016

Kijken

buiten eten
Gisteravond, met bijna 30°C, voor het eerst dit jaar buiten onder de kersenbomen kunnen eten. Waarom dan zo serieus kijken? Ja kijk, als ik lachend zou kijken, dan denk jij van ja leuk, heb je het snel gezien en weg ben je. Nu niet, en automatisch ga je kijken wat de pot schaft. Zou het rosé zijn wat er gedronken wordt? En wellicht meer te ontdekken interessante zaken. Zo vraag ik me bijvoorbeeld al jaren af wat de functie zou kunnen zijn van dat flesje boven de tafel in de kersenboom.


Responses

  1. Het lijkt mij een wespenvanger.

  2. Dat is een ongebruikte wespenvanger, waarvan Paul zegt haal toch weg dat ding en Marjon vindt dat ie voor de sier kan blijven hangen. Ik verzin maar wat.

  3. Dit zou zo een “Aarsman” collectie kunnen zijn, we stinken er maar weer even in. Jij wist heus wel waar dat flesje voor diende. Verder vermoed ik dat jullie een quiche met sla nuttigen en die rosé vind ik wat te donker, maar dat kan aan mij liggen. Maar al met al ziet het er heel prettig uit, goed gegokt met dat serieuze gezicht.

    • Ja een gok was het wel.

  4. Mij intrigeert het hoofddeksel van Marjon. Volgens mij heeft zij er verschillende. En ook Paul zie ik nogal eens her en der met hoed verschijnen. Misschien een idee om er eens een groepsfoto van te maken?
    Maar hoed of geen hoed, dit is weer een knappe foto.

  5. in the tree, is it a wasp trap ?…..

  6. Hoe lang heb jij dat “bloesje” eigenlijk al? Het komt me zó bekend voor………..al zo’n 15 jaar, als het niet langer is, kijk ik ook naar dat ruitje. Maar…….misschien zijn ze opnieuw IN!!!!! Mooi plekje om buiten lekker te eten. Proost.

    • Een maand geleden gekocht bij de AH in Someren.

      • Da’s mooi, dan kan J. weer 15 jaar vooruit!! Staat je goed hoor. Ik hoor je denken, ja ja……….

  7. Bij nader inzien ontdek ik ook nog net verse artisjokken in de schaal op tafel, het is een echte zoekplaat,bravo!


geef een reactie

Categorieën