Gepost door: -paul | 15 juni 2016

Foutje

hoosbui
Koud is het niet, maar het vervelende is dat er regelmatig buien vallen en dat kan nog wel een weekje duren. Is er verder nog nieuws? In Le Journal lees ik dat een paar weken geleden op de RN520 bij Limoges een auto met een snelheid van 229 km/u is geflitst. Oei, dat is bijna 120 km te snel. Nu is het vreemde dat het niet gaat om een Ferrari of een Porsche, maar op de foto een doodgewone Renault Kangoo. Nou ja zo doodgewoon is die auto ook weer niet, want ik heb er zelf ook een. Ik kan je verzekeren dat die niet harder rijdt dan 160 km/u. De gendarmes die hem staande hielden constateerden dat ook. Het radar apparaat moet dus duidelijk een de kluts kwijt momentje hebben gehad. De man mocht zijn weg, zonder bekeuring, vervolgen. Pffff.


Responses

  1. en dat van die flitscontrole… ik denk dat het bij mij ook telkens van dat is. Eén van de dagen komt er een coyote klikker in de auto. Die had al tien keer afbetaald geweest wanneer ik die samen met de Mitsubishi nieuw gekocht had !


geef een reactie

Categorieën