Gepost door: -paul | 28 mei 2016

Bocht

de hoek om
In Vauban rij ik langs een boerderij de bocht om naar Saint Laurent-en-Brionnais. In een flits zie ik de schuur aan me voorbijgaan. Tien minuten later rij ik terug om eens goed te kijken. De overgang van de rechter- naar de linkermuur is niet een hoek van 90°, maar van, ik schat, 120°. Dan zou je denken dat je daar een ronding van maakt. Het kan echter met hoekstenen ook anders. Kijk, dat zijn van die dingen waar ik wel even stil bij wil blijven staan.
GPS-coördinaten foto: 46°15’25.7″N 4°14’04.9″E


Responses

  1. Helaas ging het met de gevelpan een beetje fout. Maar de oplossing met natuursteen is fraai.

  2. En dat jouw oog daar dan op valt, Paul!

    • Om alles vast te leggen wat je ziet is geen doen. Het moet geen obsessie worden. Toch is het zo dat hoe langer je blogt, hoe meer oog je krijgt voor dit soort dingen. Een automatisme zal het echter nooit worden. En dat is maar goed ook. De twijfel over een dagelijks verhaaltje en foto blijft een spannend, verslavend gebeuren. Kortom, ik ben er nog niet klaar mee.


geef een reactie

Categorieën