Gepost door: -paul | 11 mei 2016

Strijken

Loes
Gisteren was het qua licht een perfecte dag om te fotograferen. Zo maakte ik een aantal opnamen van de tuin van Harm en Jay Henry. Samen met drie andere tuinen worden er half juni open dagen gehouden en je raadt nooit wie ze gevraagd hebben om daar een affiche voor te ontwerpen. Goed, de foto’s zijn gelukt en ik rij door naar de volgende tuin. Dat is die van Jean-Luc en Christophe. Onderweg kom ik langs Charnay en met de mooie witte wolken denk ik van laat ik ook nog even een foto van het huis van Loes maken. Zo te zien is er niemand thuis. Enfin, toch maar van knipperdeknip en voor de zekerheid nog even kloppen  tegen het luik bij het openstaande raam. ‘Joehoe, ik kom eraan’, hoor ik ineens. ‘Hadie Paul, je gelooft het zeker niet, maar ik ben boven de was aan het strijken, dat moet namelijk ook gebeuren’. Tja, zou dat nu zijn wat ze bedoelen met vrouwenlogica? Gisteren prachtig mooi weer en vandaag pijpenstelen. Ik bedoel maar.


Responses

  1. Net zo onvoorspelbaar als …. eh … het weer …. Paul????
    Benieuwd naar de affiche. Gaat vast heel erg mooi worden. Succes!


geef een reactie

Categorieën