Gepost door: -paul | 28 april 2016

Steekvlieg

bloesemkoe
Het lijkt erop dat het zondag zonnig en droog blijft. Wel niet al te warm, maar oké we gaan, zoals het er nu uitziet, naar het Fête des Crus du Beaujolais in Régnié Durette. Goed, vanmiddag stond ik ergens te wachten op het juiste zonlicht om een foto te maken. Begint er een agressieve steekvlieg om me heen te brommen. Slaan met mijn handen hielp niet. Op een gegeven moment zit hij op mijn hoofd. Weer slaan en terug rennen naar de auto. Hij achter me aan tot in de auto. Enfin, auto uit en auto in. Pfff… veilig, maar hij had me wel al pijnlijk gestoken. Het valt soms niet mee om een foto te maken. Een eindje verderop had ik gelukkig geen problemen.
GPS-coördinaten foto: 46°19’03.1″N 4°10’58.0″E


Responses

  1. Is dat ” eigen bult……” ,hoop dat het geen horzel was, die steken zijn heel vervelend.

  2. Eigen schuld dus…

    • Dacht al eigen buld dikke schult? ;-)
      De pijn is overigens voorbij, maar zo’n grappenmaker heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Horror.

  3. Oei, dat is nu dat leed van de artiest maar daar krijg je hele mooie foto’s van.


geef een reactie

Categorieën