Gepost door: -paul | 24 april 2016

6.paulvlog


Responses

  1. De muziek stond een beetje hard en de wind hoorde je ook door je microfoontje, maar als het de vogel is die ik dacht te horen, is het de naamgenoot van je leuke zwart-witte kat, merel dus.

  2. Leuk Paul een quiz op de zondagavond. Wij denken aan een puttertje. Maar een vraag als jij hem niet ziet hoe weet je dan wat het is??

    • Daarom stel ik de vraag. Ik zie hem niet, maar ik hoor hem wel.

  3. Spannende zondag!!!!! Hier de hele dag zeer wisselend weer, sneeuw, hagel, regen, zon, droog, maar de grondtoon was koud!

  4. Volgens ons een merel
    Trudo

  5. Een merel! :-)

  6. Hoi Paul,

    Wij zijn nieuwsgierig wat het nu is. Het is toch niet zo dat de meeste stemmen gelden.Feyenoord FC Utrecht was gelukkig 2-1 voor het geval Frankrijk dit zou hebben gemist. Groet uit Bergen😉

  7. Ja het is de merel (Turdus merula).
    Volgende keer maar eens een moeilijkere doen.

  8. Jij duivel, iedereen aan het denken zetten, haha. Ik doe graag weer mee.

  9. Als je goed luistert Paul, dan is ook nog een braamsluiper te horen.

    • Dat zou best wel eens zo kunnen zijn, want in die hoek van de tuin heb ik veel last van wilde bramen. Een verschrikking.


geef een reactie

Categorieën